Si us plau, esperi un moment…

22 11 2013

Imatge d'un call centerNo hi ha cosa que més em molesti que m’intentin vendre coses. Bé, rectifico, el pitjor és que et truquin per intentar-te vendre un producte -en aquest cas una companyia de telefonia- i que una veu digital et digui “Le estamos llamando para mejorar sus condiciones de telefonía, por favor espere un momento”.

Què collons vol dir “espere un momento”??! No m’estàs trucant tu per vendre’m una moto que ni m’interessa ni he demanat? Dons com a mínim truca’m quan estiguis disposat a vendre-me-la!

No puc imaginar-me algú que truqui a casa teva i que quan obris et digui: “Hola miri, venia a vendre-li una enciclopèdia però, pot esperar un momentet? És que encara estic parlant amb el seu veí”.

El sistema és molt senzill, suposo, el call center de torn ajusta al màxim el seu personal, munta una centraleta electrònica i així pot explotar encara més els seus treballadors, esclaus a cop de fuet electrònic.

Senyors, si m’han de vendre alguna cosa, truquin en persona, si us plau. Perdin el temps que calgui per vendre-m’ho, si us plau. I si els tanco la porta i els deixo amb un pam de nas, no malgastin les seves energies estovant-la inútilment, dediquin el seu temps a buscar un altre víctima.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

